Photobucket

5 - Semester

Jeg føler lidt jeg efterhånden burde skrive et ellet andet, bare for at holde mig selv lidt til. Nu står det jo sådan til at sommerferien snart er ved at være overstået, og når jeg sådan tænker over det, må det egentlig have været en rigtig god sommer. Det meste af tiden har jeg opholdt mig steder jeg holder af, hvilket da må være et rimelig godt udgangspunkt. Vi startede med Roskilde Festivalen. Efter talte jeg op at jeg har set 11 koncerter som egentlig må siges at være et lidt skuffende tal, men jeg følte ikke undervejs at jeg gik glip af noget. Der var så til gengæld meget tid til at sjippe, drikke øl, sidde og chille i lejren og alle mulige andre ting der er lige så meget Roskilde som koncerterne. Da jeg kom til Skagen savnede jeg det bare så meget, og jeg savnede alle menneskene og livet og det hele. Så glæder man sig rigtig meget til at komme hjem, men da jeg endelig kom tilbage til Sjælland skete der heller ikke en skid, så det var egentlig ikke så stor en forbedring. Nanna nåede dog lige at være med til min fødselsdag inden hun tog til Samsø, og det var dejligt at se hende. Et par dage efter tog vi til London, min søster og jeg, og hvor jeg bare elsker den by! Vi lavede næsten ikke andet end at gå ture og bare være der og det er sådan jeg aller bedst kan lide at være i en storby. Jeg glæder mig til at skulle flytte derover om et års tid, og for alvor kan lege at jeg ikke kun er turist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0