Photobucket

1 - Tasketyven

I går spillede Kashmir i Tivoli, så Jonas og jeg forlod Vesterbro Festival for at møde Cathrine foran Hovedbanen. Der var allerede en del mennesker da vi kom, men vi fik da møvet os ind til Pippi (Signe), der sad næsten aller forrest. Koncerten var ret god, synes jeg - der var masser af mennesker der var glade og sang med (åbenbart også nogle der var lidt for vilde. Jonas og Cathrine må have taget det værste, for jeg mærkede næsten ikke noget til det). Lyden var ikke så fantastisk. Om det var fordi vi stod mellem højtalerne og ikke foran dem, ved jeg ikke.





Desværre var der nogle med lidt for lange fingre, der fik fat i Cathrines taske, næsten lige inden vi skulle hjem.

Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0