Photobucket

22 - Nedtælling påbegyndt

Opsummering:

Der er 20 skoledage tilbage. Derefter eksaminer og årets højdepunkt, Roskilde, hvor jeg har meldt mig som frivillig for Soupanatural. Jeg har fået 4 i min engelske terminsstil men 10 i alle de andre. Den seneste uge har vi været i Prag med kor og orkester og jeg skylder mine forælde 3350 kroner. Efter ni dage afsted snakkede de fleste om, at de savnede mors kødgryder. Det jeg havde aller mest lyst til var ikke at komme hjem, men at tage videre ud at rejse. Væk fra alt og alle. Og bestemt ikke tilbage til skole og hverdagsliv. Er det okay ikke at have lyst til overhovedet at befinde sig i nærheden af hjem, venner og tryghed?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0