Photobucket

52

O M G ! Det er forfærdeligt -  jeg er gået hen og blevet en af den slags piger, der har den der stereotype fetich for sko. Jeg har lyst til at købe dem hele tiden! Det gode (eller det dårlige?) er, at jeg jo også bliver nødt til at anskaffe mig en garderobe, der passer til de sko jeg ville købe hvis det endelig var. Det ville måske være mere realistisk, hvis jeg antog en Little J approach og syede det selv? (HAHA!)

Ej, en ting jeg faktisk godt har kunne tænke mig i lang tid er en leopardpels, men det er nok mest Noels skyld <3

Noel <3

EDIT:
Jaja, jeg er ligeglad med at dyreprint er so 2 years ago...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

de havde en leopard i allerød genbrug, not so long ago. men den var måske lidt fesen og stor. men den var der. og jeg overvejede et seriøst også for dyr holder maxxxxx.

also, jeg har aldrig tænkt over hvor perfect Johnny og Kate var.

2009-06-19 @ 20:21:33
URL: http://lauralaks.blogspot.cm
Postat av: Mary

Ja det er så perfekt at det gør ondt :)

Leoparden skal også bare være på den rigtige måde. De har et par stykker på ebay, men det er lige som om, at de ikke helt er i vinkel. Så bliver det mere bare wannabe end gennemført. Det prøver jeg at vænne mig af med :P

2009-06-19 @ 21:04:13
URL: http://fossar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0