Photobucket

45

Jeg keder mig på svensk.


Senaste boken du läste: The Quitter. Det er godt nok en tegneserie... Ellers må det være Fear and Loathing in Las Vegas eller Orbit II (fysik.. *suk*)
Senaste meddelandet du fick: Facebook fra Anne
Senaste meddelandet du skrev: Til Anne. Facebook igen.
Senaste gången du fick sms: 5 timer og 28 minutter siden.
Senaste låt du laddade ner: Like aldrig. Måske nogle soundvenuesamplers for meget lang tid siden?
Senaste film du ladde ner: Om et par timer er det Paris is Burning
Senaste grej du laddade ner som inte var en låt eller film: Et billede måske?
Senaste saken du googlade: Ordet meddelandet på svensk billedgoogle
Senaste idrottsaktivitet du utförde: Jeg forsøgte at danse vogue
Senaste räkning du betalade: Soundvenue
Senaste brev du skickade: Et brev til feriekonto
Senaste skiva du köpte: CocoRosie tur-ep <3
Senaste skiva du lyssnade på: Peaches "I Feel Cream"
Senaste pryl du köpte: Hvad betyder pryl!?
Senaste flygresa: London sidste sommer med min søster
Senaste bussresa: Hmm...Jeg tror det var 5A ud til Mia og hjem igen
Senaste tågresa: I går aftes hjem fra København
Senaste tunnelbaneresa: Fra Christianshavn til Nørreport også i går
Senaste taxiresa: Haha åhh nej. Hjem fra årsballet. Ikke fordi jeg husker den særlig tydeligt. Tak Laura <3
Senaste båtresa: Vi sejlede fra Tyskland, da vi skulle hjem fra Prag.
Senaste cykeltur: Hjem fra stationen i går...
Senaste parkhäng: Miriams fødselsdag i Kongens Have :)
Senaste maträtt du lagade: Bacon og æg til morgenmad i dag. Mmmm...
Senaste bröd du bakade: Det må vel næsten være, da min mor havde brækket skulderen, og jeg bagte grovboller.
Senaste frukt du åt: Jeg spiste tre jordbær i går.
Senaste grej som batterierna tog slut i: Min mobil
Senaste grej som batterierna inte tog slut i men som du tog ut dem ur ändå: Mit vækkeur. Det holdt op med at gå rigtigt, men det tikkede stadig vildt højt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0