Photobucket

6 - En ny verdensborger

Sommerferien er ved at være forbi, og jeg sidder nu til lyden af Nive og forsøger at slappe af i den sidste weekend. Hele sidste uge har jeg været på arbejde, og det har resulteret i, at jeg i dag, på en lørdag, ikke kunne sove til længere end 09.06. Nanna, Laura og Lisa er kommet hjem fra Paris, og i går var vi i Tivoli for at se Flaming Lips. Jeg så dem på Roskilde Festivalen i 2007, og for mig var det den bedste koncert det år. Selvfølgelig er det svært at hamle op med Roskilde, men jeg synes nu alligevel det var en rigtig god koncert her, også selvom man godt nogle gange kan høre, at det altså ikke er et sted der er lavet specielt til rockkoncerter. Vi var ikke kommet ind i Tivoli samtidig og endte med at stå 4 forskellige steder til koncerten, men det var egentlig fint nok. Jeg var kommet direkte fra Frederikberg Hospital hvor sommerens højdepunkt i øjeblikket stadig befinder sig. Den 6. august klokken 8 minutter i 8 om morgenen blev min lille, nye, fine nevø nemlig født. Det er så underligt at man har gået og ventet i så lang tid, og så lige pludselig er han der bare, som et helt rigtigt lille menneske, der skal være med os resten af vores dage. Jeg glæder mig meget til at se ham vokse op.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0