Photobucket

34

Så er det i morgen, at jeg skal op i AT, og mens det har været meningen at jeg skulle forberede mig, har jeg i stedet brugt det meste af dagen på at lege på min blog. Det nærmer sig 90 gange hvor jeg har lavet det om. Problemet er nemlig, at for at ændre i layoutet skal man ind og rode med sådan nogle koder, hvilket er mega forvirrende, så man må prøve sig frem hele tiden. Den ser stadig ikke ud som jeg gerne vil have den til, men nu må det efterhånden være nok.

Min plan for i morgen er som følger:

  • kl. 10-10.30: AT-eksamen
  • ca. 11.30: tage over på Skovvangskolen for at høre om de kan hjælpe mig med at sikre min økonomiske situation også efter sommerferien
  • 16.00: snakke med Mungo Bar for at høre om det evt. er muligt at komme til at arbejde dernede
  • 16.20: være på musikskolen og øve med Nanna
  • 17.00-??: sommerfest på musikskolen hvor vi skal spille og stå i bar
  • ca. 20-langt ud på natten: fejre Victorias fødselsdag

Under alle omstændigheder skal jeg nok nå at blive muntret op i løbet af dagen. Det er ligesom om at underholdningsværdien stiger potentielt med antal timer fra vækkeuret ringer.

I teorien er det nu jeg færdiggør mit talepapir til i morgen, men jeg ved jo godt, at lige så snart jeg har trykket Spara & publicera, havner jeg endnu en gang på lookbook. Tsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0