Photobucket

47


Åhh CocoRosie-koncerten i tirsdags var bare virkelig fantastisk! Lige så snart de gik på, blev jeg bare fyldt op helt indefra med kærlighed. De spillede i halvanden time og derefter ekstranumre i 10 minutter. Under ekstranumrene kørte de nogle videoer i baggrunden, som de ligesom miksede sammen, så det nærmest passede til musikken (her og her). Den første kørte bare med lyden så man kunne høre hende snakke. Til den anden havde de sat et eller andet ret hardcore musik til, og så dansede Sierra. De er bare begge to så pæne og smukke. Billedet har jeg hugget fra Laura.


I dag har jeg været oppe i fysik. Standarden skulle bare være i hvert fald et 4-tal. Jeg havde taget min nye CocoRosie-tee på for at den skulle bringe mig held og lykke. Udfaldet var et 7-tal, så det virkede.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0