Photobucket

60


For tre uger siden blev jeg oplyst om at jeg snakker i søvne. Hvorfor er der absolut ingen der har oplyst mig om det før?? Jeg spurgte min søster, som jeg har delt seng med mange gange siden jeg var helt lille, og hun sagde at nå ja, det var da vist nok rigtigt nok. At jeg i hvert fald mumler. Det er da sådan noget man burde vide om sig selv! En ganske alvorlig sag vil jeg mene... Skal jeg lige pludselig til at tænke på hvem jeg sover med, for ikke at afsløre ting der burde forblive hemmelige? Eller snakker jeg i koder, så ingen alligevel kan forstå det? Måske ligesom min bror, der kun talte tysk når han sov? Min selvopfattelse har lidt uoprettelige skader...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0