Photobucket

61

Jeg er gået i gang med at lave en liste over hvilke albums fra Rolling Stone's top 500 liste jeg skal have købt. Indtil videre har jeg 2% af listen og 124 punkter på min ønskeseddel, der nærmest inkluderer hele The Beatles', Bob's og The Rolling Stones' bagkatalog. Seriøst, hvis vi nu siger, at hver cd koster i gennemsnit koster 75 kroner, giver det 9300 kr. Og det er endda bare basic, cd'er man lidt bliver nødt til at eje, hvis man nu gerne vil have rigtig godt styr på sin musikhistorie. Derudover kommer forhåbentlig en masse andre nyere cd'er, som jeg også godt kunne tænke mig? *Suk* jeg bliver virkelig nødt til at prioritere min økonomi lidt bedre fremover, hvis jeg nogensinde skal nå mit mål...

Baby Mary

Kommentarer
Postat av: Edith

Glem ikke at du også skal købe flere reoler til dit CD-imperie!

2009-08-06 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0