Photobucket

11 - Vanten der ikke forsvandt



Jeg troede i dag jeg havde mistet en vante. Det havde jeg heldigvis ikke.

På fredag er der MGP på skolen, og jeg skal hjem til Zîne inden sammen med Nanna og Laura. Jeg glæder mig - ikke så meget til selve sangene og alt det der gejl, men mere til bare at hygge og feste. Jeg har haft ondt i halsen fra tirsdag til lørdag, og jeg blev helt kulret af at sidde hjemme foran fjernsynet i så mange dage. Billedet er fra for to uger siden inden superheltefesten.

I dag var også dagen hvor jeg hørte 100fm og oparbejdede et had til utrolig dårlig musiksmag og cheasy reklamepauser (på radio - hvad sker der for det!?). Jeg forstår stadig ikke hvordan det kan være en kvalitet at slå sig på kun at spille mainstream popmusik. Det eneste gode var, at de spillede No Air, også selvom grunden til at jeg kan lide den sang kun er at Simon og Phil danser til den i Never Mind the Buzzcocks.

By the way: har I nogensinde tænkt over at sprinklervæske lugter rigtig meget ligesom det der man putter på hvis man har en vorte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0