Photobucket

10 - Som far så søn ...

Må jeg præsentere jer for min nevø:

Han er noget så fin og spiser så meget, at den seneste opdatering siger 8,4 kg med tøj på. Til sammenligning plejer et tre måneders barn at veje omkring 6...
Han skulle efter sigende have prioriteterne i orden, og har en klar idé om hvad han vil og hvad han bestemt ikke vel.

I aften kommer min søster hjem fra Sverige. Hun skal til samtale i Sorø og bliver her kun til i morgen. Når min mor og far har hentet hende i lufthavnen kører de omkring til kaffe hos min brors lille familie, men jeg kan ikke komme med fordi jeg skal spille i band. Øv...

Kommentarer
Postat av: Laura

Årh, hvor er han kær! :D Ser dog også lidt bekymret ud synes jeg nok?

2008-12-07 @ 01:13:26
URL: http://www.aseaofjelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0