Photobucket

4 - Blæst!

Sankt Hans aften ved Amager Strand var en kold fornøjelse! Hele dagen havde jeg været halvanden time for sent på den. Først hos Camilla der var blevet student, dernæst til Sankt Hans fest .. Det tog mig lidt over to timer fra jeg tog fra Hillerød til jeg kunne mødes med Kenneth på det gamle Helgoland. Opgaven var at skulle interviewe nogle mennesker, hvorefter jeg bare skulle skrive en lille stemningsrapport. Den kan findes på kbh.prideradio.dk med den meget opfindsomme titel Sankt Hans og Lbl's 60 års jubilæum. For ja, det var nemlig ikke kun Sankt Hans vi fejrede, men også at vi i Danmark har den næstældste homoforening i verden, der indtil videre i 3 årtier har kæmpet for vores rettigheder herhjemme. Da der ikke var meget mere at skulle gøre med pride radio faldt jeg over Sanne og resten af slænget. Til alt held fik jeg nasset mig til et tæppe, og undgik derved at fryse mig ihjel. Selvom jeg ikke var i det store festhumør (det var altså virkelig koldt!) var det super cool at se dem. Sanne har lovet mig at præfejre min fødselsdag når vi kommer til Roskilde. Roskilde - som jo rent faktisk er lige om lidt! Jaaaaaa..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0