Photobucket

7 - Introfest #3

Der var fest med alle de fine, nye 1.g'ere på Aurehøj i går. Jeg har ofte undret mig over, at tiden går så hurtigt, uden at man egentlig rigtig laver noget. Det var vældig hyggeligt, jeg dansede og snakkede og drak lidt øl, og lige pludselig var det færdigt. Traditionen tro var der fælles opvarmning for alle søsterklasserne, og jeg fik snakket med 2.k'ere jeg ikke har snakket med siden deres egen introfest for et år siden. Nanna og jeg (Laura var desværre syg!) havde aftalt at mødes i Kvickly for at købe noget at drikke, inden vi tog toget. Totalt forvirrede prøvet vi at finde noget Sparkletini til Nanna, da vi ser en vi mødte på Roskilde. Det er en lidt længere historie, men kort fortalt mødte vi en aften en der hed Martin, kom fra Allerød og arbejde i Kvickly. Efterfølgende havde vi aftalt på et tidspunkt at gå ned og købe et eller andet af ham og sådan ligesom snakke med ham. Da vi så endelig ser ham i går, er vi så fjollede overhovedet ikke at spørge ham om andet end om den der Sparkletini. Jeg har en mistanke om at han altså godt kunne huske os, for han grinede (fnisede agtigt) lige så meget som mig og Nanna. Vi prøvede at finde ham igen bagefter, for at spørge om han vidste hvem vi var, men han var sporløst forsvundet!
Nu er Laura snart  ved at være rask, vi skal se film i aften og om 5 timer skal jeg ud at køre bil for første gang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0